مگنت های بالابر چیست و چگونه در تولید از آن استفاده می شود؟

مگنت های بالابر چیست و چگونه در تولید از آن استفاده می شود؟

شرکت های تولیدی بی شماری همراه با شرکت هایی در سایر صنایع فعال هستند از آهن رباهای بالابر در عملیات روزانه خود استفاده می کنند. این راه حل ارگونومیک بالابر به کارگران تولیدی اجازه می دهد تا به راحتی اجسام سنگین را بلند کرده، جابجا کرده و دستکاری نمایند. در حالی که ممکن است این کار برای شرکت های تولیدی هزینه ای غیر ضروری به نظر برسد، اما آهنربای بالابر به دلایل مختلفی یک سرمایه گذاری هوشمندانه است.

آشنایی با آهنرباهای بالابر

آهنربای بالابر دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: یک دستگاه مغناطیسی پرقدرت که برای بلند کردن اجسام استفاده می شود. همچنین به عنوان یک الکترومغناطیسی متحرک شناخته می شود و به کارگران اجازه می دهد تا به راحتی با اجسام سنگین در غیر این صورت برخورد کنند. برای بلند کردن یک جسم سنگین، یک کارگر تولیدی آهنربای بالابر را روی جسم قرار می دهد و در آن آهنربا را فعال می کند. پس از فعال شدن، آهنربا با فرض اینکه از یک فلز مغناطیسی ساخته شده باشد، جسم را می چسبد و نگه می دارد، به طوری که کاربر می تواند به راحتی آن را به محل مورد نظر منتقل کند. البته راه های دیگری نیز برای بلند کردن اجسام سنگین مانند دستگاه های گیره دار وجود دارد. با این حال، دستگاه های گیره نیاز دارند که جسم بلند شده دارای نوعی نقطه اتصال باشد. با آهنربای بالابر، اجسام با سطح صاف یا صاف - و بدون نقطه اتصال - به راحتی قابل بلند شدن هستند. تنها شرط این است که جسم باید دارای ساختار فلزی مغناطیسی باشد.

مزایای آهنرباهای بالابر

آهنرباهای بالابر مزایای متعددی برای شرکت های تولیدی دارند که یکی از آنها کاهش خطر ابتلا به اختلالات اسکلتی عضلانی (MSDs) است. هر سال، میلیون ها کارگر به بیماری های ام اس دی مانند کمردرد و کشیده شدن عضلات ناشی از بلند کردن نادرست اجسام سنگین مبتلا می شوند. اگر کارگر مجبور به بلند کردن یک جسم سنگین و/یا با شکل نامناسب شود، ممکن است آسیب ناشی از MSD را تجربه کند. در واقع، اداره ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (OSHA) می گوید که 33 درصد از کل آسیب های محل کار شامل MSD است. با این حال، کارگران تولیدی می توانند با استفاده از یک دستگاه مغناطیسی بالابر از خود در برابر MSD محافظت کنند. نیاز کارگران به بلند کردن و حمل اجسام سنگین را از بین می برد، زیرا یک آهنربای بالابر می تواند این کار را انجام دهد. آهنربا بالابر همچنین می تواند بهره وری را در محل کار تولیدی بهبود بخشد. بلند کردن و حمل اجسام سنگین به صورت دستی برای کارگران دشوار نیست. همچنین زمان بر است در نتیجه، کارگران بهره وری پایینی را تجربه خواهند کرد و در نتیجه به سود شرکت لطمه می زنند. آهنربای بالابر با توانایی خود در خودکارسازی فرآیندهای بلند کردن، این چالش ها را حل می کند. کارگران تولیدی می توانند از آنها برای جابجایی سریع و کارآمد اجسام سنگین استفاده کنند. به طور خلاصه، یک دستگاه مغناطیسی بالابر یک دستگاه مغناطیسی است که برای بلند کردن، حرکت و دستکاری اشیا استفاده می شود. هنگامی که در محل کار تولید استفاده می شوند، خطر آسیب به کارگر را کاهش می دهند و محیط پربارتری ایجاد می کنند.

Leave a Reply Cancel reply

ASK
0